6 Kasım 2016 Pazar

HIZLI KATİL

HIZLI KATİL
Bir akşam oturuyordum ,içerden çamaşır makinesinin sesi yükseliyordu. Kulağımdada bir çınlama. Hava yağmurluydu dışardan köpek sesleri geliyordu. Derken telefonuma bildirim geldi onun sesiyle irkilerek sıçradım. Diz üstü bilgisayarımı kucağıma aldım ve youtube'ye girdim. Hırsız Katil adlı bir kanal keşfettim. Bir videosunu açtım. Video puslu ,karanlık bir yerde çekiliyor. Sonra ekrana bir kaç rakam geliyordu. Adam hafif turuncu sakallı ,siyah t-sırtlu ,siyah şapkalı ve şişmandı. Tam o sırada kapı çaldı ve adam videoda kapıya bak hemen diye bağırdı. Kalbimin atış sesleri yükseldi bir anda. Bilgisayarla birlikte kapının deliğine gittim adam elinde zincirle bekliyordu bu adam oydu. Videoda hızlı ol sesleri yükseliyordu. Kapıyı açtım ve kapıda adam dur dedi ve aşağıdan zinciri çekmeye başladı. Direk kapıyı kapattım ve delikden bakmaya başladım. Adam zinciri çektik ve zincire saplı olan bir insan kafa tası çıktı. Adam kapıya vurmaya başladı. Koşarak balkona gittim bağırmaya başladım. Adam eve girdi. Tek çare balkondan atladım. Bir otele gittim. Aynı kanala bir daha girdim. On beş dakika önce bir video yüklenmişti. Videoda ben vardım. Videonun sonunda kaldığım otele giriyor ve odama giriyordu. Videoda ben arkası dönük bir şekilde beliriyordum. Adam odada bir yerdeydi. Pencerenin önüne gelip polisi aradım. O anda adam belirdi;

Polis: Alo 155 polis buyrun?
Ben:  Acil gelin lütfen hızlı katil burda lütfen koşun!
Polis: Beyfendi sakin olun nerdesiniz??
Ben: Lütfen yardımcı olun lütfenn!

Tam o sırada adam üzerime geliyordu camın kenarına çıktım.

Polis: Alo! Alo! beyfendi adres verin.

Aşağı atladım..

Hızlı Katil: Adres yok. Ölüm gelip beni bulana kadar yemin ederim bulduğum herkesi öldürücem..



OKUMANIZ GEREKEN!




11 yorum:

  1. bunun devamını yazsanıza çok güzel olur bence.
    Bugün size blog ziyareti yaptım.Çoğu yazınıza yorum yaptım.Blogunuzu zaten takip ediyordum ama pek yorum yapmıyordu. Çok yeteneklisiniz.
    İyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. O sizin yeteneğiniz.

      Sil
  2. çok iyiydi bu. black mirror adlı diziyi izlesenee :)

    YanıtlaSil
  3. çok iyiydi bu. black mirror adlı diziyi izlesenee :)

    YanıtlaSil
  4. Ürperdim! Kaleminize sağlık. Umarım devamı gelir. Bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Gerilim... :) Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil