27 Kasım 2016 Pazar

Her İnsan İkinci Bir Şansı Hakedermi?

Her İnsan İkinci Bir Şansı Hakedermi?
Günlerden Pazardı saat öğlen 12 sularıydı ben ve sevgilim yolda yürüyorduk. Bir parkın önünden geçerken telefonum çaldı ,arayan babamdı ve annemin dün gece öldüğünü söyledi. Koşarak eve gidiyorduk yolda bir adam bana çarptı. Sevgilim bunu görünce cebinden bir çakı çıkarıp gözümün önünde defalarca adama sapladı. Kaçmaya başladı neye üzeleceğimi bilmeden eve doğru koşmaya devam ettim. Annem ağzına köpük sıkıştırılarak boğulmuş tek ipucu annemin eliyle sımsıkı sardığı siyah bir kumaş parçası. Yani bunu biri babamın yanında yatarken yapmış. Durum esrarengizliğini korurken bir hafta sonra sevgilimin yakalandığı haberi geldi. Aradan 18 yıl geçti biriyle evlendim bir kızım ,kocam ve babamla birlikte yaşıyorduk. Kapıya sakallı bir adam geldi ve elinde annemin öldüğü geceye dair kamera kayıtları vardı. Annemi öldüren adam pencereden aşağı atlamış ve tam kaçıcakken geri dönüp yerden siyah bir kumaş alıp cebinden çakısını çıkarıp kumaşı kesiyor ve eve geri çıkıyor sonra kaçıyor ve gelmiyordu. Adamın cebinden çıkardığı çakı sevgilimin adamı öldürdüğü çakıyla aynıydı. Bir yıl sonra sevglim geldi görüştük herşeyi itiraf etti o gece bizde yemek yediğini ve yemeklere uyku ilacı koyduğunu söyledi. Niye yaptığını sorunca birkaç saniye susarak anneni öldürmeseydim evlenemezdik dedi. Kocamı boşayıp ona ikinci bir şans verdim belki hiç bir insan böyle bişey yapmaz ama sevince böyle olmadı. Tekrar o adamla evlendikden bir hafta sonra kızım ,eski kocam ve babam aynı şekilde öldü. Hayatımın en büyük hatasını yaptım ve ona ikinci bir şans verdim. İnsan ne olursa olsun aynı kalır düzelmez bir insana ikinci bir şans verilmez.

1 yorum: