29 Ekim 2016 Cumartesi

Mim-4 | Mucizeleer

Herkese tekrar bir mimden merhaba :) Destino beni mimlemiş buradan onun miminede gidebilirsiniz. Bu güzel mim için ona teşekkür ederim :)


1) Mucizelere inanırmısınız? Neden?
Bilmem inanırım galiba en büyük mucize zaten Musanın denizin ortasından geçmesi değilmi?
İnanırım hayatta mucizelere yer vermemiz gerekir.
Hayatta heran herşey olabilir :)

2) Şuan bir mucize olsa ne isterdiniz?
Keşke bir mucize olsada bu mimden sonra çok ünlü bir blogger olsam :))))

3) Bu kişi/olay/yer benim mucizem dediğiniz bir şey varmı?
Kendi ailemin çocuğu olmam ve müslüman olmam en büyük mucizemdir.

Sıra mimlemeye geldi etiketlemesemde herkes bu mimi yapabilir :)


Eveet bu kadar :))

20 yorum:

  1. Öncelikle cevapladığınız için teşekkür ederim. Beni de mimlemişsiniz çok kibarsınız :) Ama bu mim'i Semanur Kök ile beraber başlatmıştık zaten :)) Cevaplarıma bloğumdan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum ozaman :)Rica ederim :))

      Sil
  2. Umarım ünlü bir blogger olursunuz efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım efendim ,sağolun güzel yorumunuz için :))

      Sil
  3. Son soruya verdiğiniz cevaba bayıldım 😇

    YanıtlaSil
  4. Son cevap gerçekten çok ilginç 😊😊 Mimin için çok teşekkürler bu da bir ilk tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapladım çok eğlenceliymiş 😅

      Sil
  5. Güzel cevaplar Son farklı olmuş Mim fobim var benim biliyormusun ??? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her mime etiketliyorum ozaman :)))

      Sil
    2. Etiketleme :( Çok teşekkür ederim Mim için ben yapamayan tarafındayım gerçekten :( Layık bulmuşun mimlemişin ama sen beni azad et :(

      Sil
  6. Ayy çok güzel cevaplar. Mucizeleriniz gerçek olsun efendim :)
    Yarın cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sağ olun var olun :)

      Sil
  7. Çok teşekkür ederim. Cevapların çok güzel çok yerinde son soruya bende aynı cevabı verirdim heralde en kisa zamanda yapmaya çalışacağım inşaallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun çok teşekkürler inşallah :)

      Sil
  8. Hayat başlı basına bir mucize ki zaten. İki numaralı dilek gülümsetti beni. İnşallah bir gün olur diliyorum bende. :)

    YanıtlaSil
  9. mucizelere inanmayan bir ben varım galiba, herkes evet demiş :))

    YanıtlaSil