22 Ekim 2016 Cumartesi

Kanlı Eller

Kanlı Eller
Bir gün yolda her zamanki gibi yürüyorudum. O an çok garip bir şeye şahit oldum. Üzerinde kanlı eller yazan t-shırtleriyle sağı solu tarayan bir grup. Saklanıp oğlumu ve ambulansı aradım oğlum polisti. Her taraf çalkalanıyordu. Eve gelip haberleri açtım evde oğlum yoktu. Aradım ve nerede olduğunu sordum ''geliyorum'' dedi. Geldiğinde azarladım odasına gitti. Kanlı eller denilen grup git gide yayılıyordu. Bir şeyler garipti ,kanlı eller ne zaman operasyon yapsa oğlum ortadan kayboluyordu. Birgün oğlumu takip ettim. Ara sokaklardan ara sokaklara gidiyordu ,en son yıkık ve soğuk bir eve geldi. Oğlum polisti ne işi vardı böyle insanlarla neden katil olmuştu anlamıyordum. İçerden bir kaç adam çıktı o t-shırtlerle ,oğlumda giydi. Motorlarla bir yere gittiler. Meclise saldırmışlar ,ben emekli albayım böyle bir şey olmasına bir daha izin vermemek için oğlumun gelmesini bekledim. Haberlerde oğlum çıktı 12 milletvekili 26 sivil öldürmüş. Eve geldi silahımı elime alıp oğlumu yanıma çağırdım haberi gösterdim bu ne hal dedim. Baba bilmediğin şeyler var bunun benle alakası yok dedi. Dinlemedim sıktım kafasına ,hayatımın en büyük hatasını yaptım.. 
Beni almaya geldiler ,polisler sen neden böyle bir şey yaptın oğlun o gruba üye değil gizli bir operasyon için o gruba sızdı dediler dünyam karardı. Asıl kanlı el ben olmuştum ,evlat katili olmuştum. oğlumun gittiği o eve gidip patronlarını çektim kenara. Sen kimsin buaraya nasıl geldin dediler. Onlarıda dinlemeden patlattım kendimi...

7 yorum:

  1. Çok karamsar bir hikaye, umarım kimse yaşamaz böyle bir şeyi.

    YanıtlaSil
  2. Karamsar bir hikaye. Anlayıp-dinlemeden karar vermenin getireceği pişmanlığı güzel ifade etmiş.

    YanıtlaSil
  3. İnsan işte böyle bir varlık anlamaz, dinlemez, klavyene sağlık

    YanıtlaSil